Betaling
Du kan betale med følgende betalingskort, Visa, MasterCard, Visa/Dankort, Visa Electron, Visa Debit, MasterCard Debit og American Express. Alle betalinger- og kortoplysninger behandles via. en sikker SSL-krypteret forbindelse. Alle vores betalinger behandles i al fortrolighed af Paylike v/Clearhaus A/S.

Fragt & levering
Hos Bolii.dk er fragten gratis, hvis du bestiller for over 495 kroner. Fragten koster 39 kroner, hvis du bestiller for under 495 kroner. Dette beløb lægges automatisk til ordresummen, når du handler på Bolii.dk.

Leveringen sker til den adresse, som du har oplyst til os ved bestillingen – medmindre andet er angivet.

Vi sender med GLS, DPD samt PostDanmark – vi leverer til alle lande. Bemærk hvis du bestiller fra en ikke brofast Ø skal der pålægges 4 – 6 dage ekstra speditionstid.

Vi bestræber os efter at sende din ordre samme dag, som du bestiller, hvis du bestiller inden 10.00, og det betyder, at du som udgangspunkt altid vil modtage din ordre i løbet af 2-7 hverdage. Der kan dog forekomme eksterne forsinkelser, der kan forsinke leveringen, som Bolii.dk ikke selv er herre over.

Hvis der forekommer meget forsinkede eller decideret udeblevne leverancer, så vil Bolii.dk naturligvis fremsende dig en ny leverance uden beregning. Du bedes tage kontakt til os, hvis du en uge efter din bestilling endnu ikke har modtaget din ordre.

Det er vores målsætning altid at have alle vores forskellige produkter på lager, men i tilfælde af en udsolgt vare vil vi altid informere dig som kunde om den eventuelt forsinkede levering.

Reklamation
Der gives 5 års reklamationsret. Vores reklamationer gælder for fejl i materialer og/eller fabrikation. Ved puder, bestik og boligtilbehør gives dog kun 2 års reklamationsret i henholdt til købeloven. Reklamationer gælder ikke ved fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet eller almindelig slidtage, sætninger i polstring heraf, skum, fjer eller fjedre, montering og opstilling der ikke harmonerer, afsmitninger af genstande som tøj, pletter, fødevarer eller lign.

Bolii.dk dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang. Returvaren skal være emballeret ved returnering. Da fragtmænd ikke må tage uemballeret produkter med.

Fragtskader skal anmeldes til vores kundeservice senest 3 dage efter modtagelse, for at vi kan gøre dette gældende for vores logistik partner. Fragtskader- og reklamationsprocessen er på 4 – 6 arbejdsdage.

Fortrydelsesret
Ifølge forbrugeraftaleloven har kunden altid ret til at fortryde købet, indenfor 14 dage, fra modtagelsen af varen, uden særlig begrundelse. Såfremt produktet ikke sendes i retur til Bolii.dk i original stand, debiteres kunden for værdiforringelsen, dette gælder også for emballagen. Ønsker du at benytte dig af fortrydelsesretten, er det krav på at tilsende Bolii.dk billeder af varen og emballagen. Reklamationer oprettes via Bolii.dk hjemmeside, efterfølgende tager Bolii.dk en beslutning angående værdiforringelse. Bemærk at din fortrydelsesret delvist kan bortfalde, hvis du monterer ben og lignende, eller på anden måde tager varen i brug og derved forårsager synlig forringelse, hvilket kan forringe salgsværdien af produktet.

Forbrugeraftaleloven indeholder et antal bestemmelser, hvilke begrænser retten til at udnytte fortrydelsesretten. Bolii.dk gør hermed kunden opmærksom på, at fortrydelsesretten ifølge Forbrugeraftalelovens § 18 stk. 3, ikke gør sig gældende for: “levering af varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg”. Eksempler på dette er varer eller produkter der fremstilles på kundens bestilling og efter specifikke ønskemål. Disse produkter benævnes som bestillingsvarer eller kommissionsvarer.

Fortrydelsesret indenfor 14 dage gælder udelukkende for privatpersoner. Hvis du er i tvivl om hvilke varer eller produkter som ikke omfattes af fortrydelsesretten, bedes du tage kontakt til Bolii.dk kundeserviceafdeling.

Hvis kunden fortryder køb uden at oplyse Bolii.dk om fortrydelsen og pakken går retur fra pakkeshop pålægges køber returfragten på 105 kr for uafhentet pakkes returfragt.

Kunden skal, før en bestilling kan fuldføres, acceptere handelsbetingelserne og være myndig. Ved at acceptere nærværende betingelser samtykker Kunden til, at disse til enhver tid er gældende og regulerer forholdet mellem Kunden og Bolii.dk i enhver sammenhæng, herunder bestilling og brug af produkter solgte af Bolii.dk. Dette indebærer at kunden ikke har nogen fortrydelsesret fra og med det tidspunkt hvor produktet/ produkterne, såsom ovenstående eksempler, er blevet sat i produktion. Ved refundering under fortrydelsesret kan behandlingstiden af værdi ansættelsen ved returgods tage op til 14 dage. Herefter tage tilbagebetalingen optil 30 dage, ved brug af Visa/MasterCard Debit kort, 3 hverdage ved brug af Dankort og op til 45 dage ved brug af MasterCard.

Klag / Mulighed for at klage
Hvis du ønsker at klage over dit køb, skal dette gøres til Bolii.dk på hej@bolii.dk. I tilfælde af det ikke lykkedes at nå til enighed, kan du indgive en klage til.:

Center For Klageløsning
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsensvej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk

Virksomhedsinformationer
Bolii.dk ejes ene og alene af Scandinavian mgmt med base på Sjælland, vores lagre er fordelt på 3 lokationer i henholdvis Haslev, Hamborg og Melle. Vores to udenlandske lagre er automatiseret robotlagre håndtere pakning, label-påsætning og sorterer selv til korrekt afgangslokation på lagret.

Virksomhedens juridiske navn: Scandinavian mgmt IVS
CVR: 38288075
Adresse: Finlandsgade 31, 4690 Haslev
Mail: hej@bolii.dk